torsdag 30 januari 2014

Så bra

Känns som alla är trötta så här i slutet av januari. Inga pengar har man heller. Det mesta suger. Igår hade jag en låg dag jag bara låg och sov och kollade lite på en film och sen somnade jag igen. Jag ska börja träna på måndag för att aktivera mig och att må lite bättre på det stora hela och för att gå ner i vikt så klart men jag vill inte lägga för mycket fokus på det för då tröttnar man ju. Jag är med i gastric bypass grupp på Facebook och många har ju genomgått fantastiska förändringar och då inte bara till det yttre men blivit mer aktiva och sociala. Jag måste ju gå ner kanske 10 kg till innan jag får göra en operation. Få se hur det blir. Jag vet inte om jag ska skapa en separat blogg för den om det blir av eller hur jag gör. Någon skrivkramp vad gäller bloggande lär jag ju aldrig få. Det bara rinner av mig. Orden alltså.


Med koncentrationen går det fortfaranade sådär. Jag läser lite tidningsartiklar på sin höjd. Vill plöja en roman och nå den där känslan att den är så bra att man inte vill lägga den ifrån sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.