söndag 12 januari 2014

Lugn och ro

Det finns inga dumma frågor. Så börjar jag mitt söndagsinlägg. Inte för att jag har någon poäng med det men ändå. Jag ska sluta konsumera så mycket. Träna mer försöka få bra relationer till andra människor. Det låter kanske lite tråkigt. Självbedrägerier. Jag tycker om lugn och ro. Så spännande är jag inte. Inte så färgstark massa fel och brister. Jag har varit ute mycket på krogen i mina dagar och lärt mig ganska mycket om människor som vistas i den miljön. Hur de tittar på varandra hur det går till när en tjej raggar upp en kille. Intressant. Ja mycket. Jag orkar inte gå ut på krogen just nu kanske sen när jag är i bättre form. Nu ska jag vila och rehabilitera mig. Vila och ta det lugnt. Bygga upp mig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.