tisdag 14 januari 2014

Dåren

Alla har kapacitet att få ihop sin ekonomi. Det tror jag. Sen har man olika inkomstkällor och prioriterar olika vad gäller utgifterna. NU är ju tal om god man för mig eftersom jag uppenbarligen inte kan hantera pengar på rätt sätt vad det nu än är. Men förra året lånade jag mycket pengar som jag visserligen betalade åter men det blev en ond cirkel. Dock är jag inte fattig eller socialt utsatt egentligen även kan se ut så på pappret. Jag har ju hjälp av min far men han orkar ju inte hur länge som helst. Jag är honom evig tacksam för all hjälp men nu sätter jag stopp för galenskaperna.
Jag kan behöva en god man en tid tills det blir stabilare för mig i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.