lördag 11 januari 2014

Dumt

Har nu tänkt över hur jag levde mitt liv förra året. Gjorde många dumma saker. Tog mycket lån. Heldumt. Konsumerade mycket.  Jag ska inte leva så framöver. Jag ska arbeta eller ha en sysselsättning. Som sagt Drömjobbet är jobbet jag aldrig kan få sparken ifrån eftersom jag fått sparken från alla tidigare jobb. Träna ska göra och försöka komma ner i vikt.

Jag blev sjuk därför är jag på sjukhus. Jag blev sjuk. Jag är psykiskt sjuk. Jag har en sjukdomsproblematik. Jag känner mig lite maktlös just nu. För det känns som mycket beslut fattas ovanför mitt huvud. Man måste vara med och trycka på. Jag behöver massa hjälp. Men jag kommer må bättre efter hand.

1 kommentar:

  1. Du kommer igen Bea, det får ta den tid det tar. Stressa ingenting, våga må dåligt om du gör det. Sätt inte på någon mask och försök verka som att du mår bättre, det funkar inte i längden. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.