onsdag 8 januari 2014

Tråkig

Jag har hört på omvägar att folk känner igen i det jag skriver. Ska du skriva blir du självutlämnande. Det är hur du formulerar dig som berättar vem du är. Jag ångrar inte att jag började skriva. Det blev spinn spinn. Jag berättar inte något om nån annan men det är svårt för alla förstår vem jag syftar på. Eftersom de är nyfikna och vill veta. Man behöver inte vara Einstein för att räkna ut vem. Jag är på psyket tänker absolut inte säga något om någon här. Det känns helt fel. Alla mår dåligt här. Alla människor är lika i grunden. Rätt och fel finns inte. Förra året var hemskt. Tror jag gjorde av med 100 000 + fyllde livet med konsumtion. Det var så tomt. Nu blir det fattigare. För jag är ju sjukskriven. Jag ska fokusera på min hälsa. Träna äta rätt vara tråkig men jag tror jag kommer må bra av det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.