lördag 11 januari 2014

Jag

Nu ska jag göra en förändring i livet till det bättre. Jag ska börja träna för att jag tycker att det är kul. Spinning i mörk sal med peppmusik är kul och att gå långa promenader. Boxning tyckte jag var kul men det kan jag inte hålla på med. Jag är för tjock.  Kanske sen.

Jag hatar att bara inte ha något att göra. Men jag förstår ju varför jag är här. Sorgligt att mitt liv blev så svårt. Jag har fyllt det med konsumtion. Ska inte göra det. Det var meningslöst. Ska fylla det med att ta hand om mig själv istället. Kanske får jag bättre relationer till andra människor sen. Drömmer om jobbet jag inte kan få sparken ifrån. Lever på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.