torsdag 23 januari 2014

Gräsklipparen

Idag har jag hållit på med skrivaren. Jag hade slarvat bort usb kabeln så jag fick köpa en ny. Den funkar nu. Jag skrev ut ett recept på pasta vongole. Det blev helt okej.

Nu kollar jag på tv och de pratade lite om 80-tals såpan Svenska Hjärtan och de visade scenen då Torsten drar  ut gräsklipparen mitt i vintern för han känner sig jävligt arg, bedragen och besviken. Helt klockren scen. Carin Mannheimer som skrivit scenen sa att många kommer fram till henne och frågar hur fan hon kom på det där med gräsklipparen över snön.

Imorgon ska jag till slutna avdelningen och skrivas ut. Får inte försova mig då. Jag känner mig ändå rätt så lugn. Faktiskt. Som sagt jag mår rätt bra och ingen behöver vara orolig för mig.

1 kommentar:

  1. Lycka till, hoppas att det går bra med utskrivningen. Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.