tisdag 7 januari 2014

Så var det

Jag vill må bra. 2013 handlade jag säkert för en massa pengar på systemet. Men det var inte jag som drack. Det säger ju nåt. Det blev inte bra det där med den människan. Men jag orkar inte gå in på det. Jag är ingen alkoholist jag kan ha jättemycket sprit hemma. Utan att va sugen på att bli full. Manodepressiv är min grej. Eller var det är. Normal inte. Jag ångrar inte att jag gick igenom detta med psyket. Jag blev så stark. Det var så mycket som kom upp ur min barndom. Min mamma och allt. Jag var tvungen att gå igenom den här reningsprocessen. Den hade sitt pris. Det har jag betalat för. Sjukdomen har satt spår i min kropp och jag mår inte bra. Men det ordnade sig. 

1 kommentar:

  1. Jag hoppas så innerligt att du mår bättre snart Bea, det skär i mig att veta att du mår så dåligt. Ta emot hjälpen du blir erbjuden, även om de som jobbar där har kass attityd ibland. Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.