tisdag 21 januari 2014

Klara det

Jag kommer att skrivas ut härifrån inom kort. Jag hade nattpermission igår och då kollade jag på guldbaggegalan och amerikansk  skräckfilm. Det var kul.

Jag är ju fortfaranade uppskriven på Gastric bypass. Vi får se hur det går med det. Jag ska träffa dietisten om två veckor. Jag vill verkligen gå ner i vikt. Inte så lätt utan operation. Jag måste gå ner 7-8 kilo till för att få göra den för överhuvudtaget. Jag kämpar.

Jag har gått upp 80 kg ungefär sen 2005. Det är liksom en fullvuxen karl. Jag ska inte skylla enbart på mediciner men de har ju verkligen inte underlättat. Nu vänder jag på detta, vill ju inte gå upp 80 till. Min drömvikt är 75-80 kg. Det skulle vara underbart om jag kunde komma ner dit igen.

Jag är glad över att jag klarade den här pärsen på psyket och att jag mår relativt bra nu. Det kommer vara en lång väg tillbaka men jag ska klara det.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt för dig att få kolla Guldbaggegalan, du som gillar film så mycket. :-) Kram på dig, hoppas att det går bra att komma hem snart!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.