onsdag 15 januari 2014

Bättre dag för dag!

Mår bättre idag. Mycket bättre. Jag kommer nog att bli bra. Tillslut. Det är som sagt inte ett dugg synd om mig. Jag förstår varför jag hamnade på psyk. Jag mådde dåligt. Var helt slut. Är inte typen som begår självmord. Så det behöver ni inte oroa er för. Pappa eller vem som nu läser. Jag ska bygga upp mig själv igen. Det kommer vara tungt och motigt men det kommer att gå. Jag ser fram emot att träna och röra på mig vilket jag truly enjoy. Även fast jag är så stor. Så gillar jag att röra på mig. Jag ser fram emot att få hjälp av samhället de får peppa mig att städa och hålla ordning hemma. Boendestödjare brukar vara bra människor. De flesta jag har mött är det. Det kommer att gå bra!!!
Så jag kommer att fixa det. Jag är den starka. Den begåvade och den intelligenta. Den egenskap jag är mest stolt över att jag har är empatin.

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att läsa att du mår så mycket bättre nu, när det vänder och man kommer ur psykosen så kan det gå rätt fort åt rätt håll och man känner igen sig själv igen. Stor kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.