torsdag 9 januari 2014

Multireaktion

Vi städade kuben. Eller det var mest vårdtjejerna som gjorde det. Det såg förjävligt ut men nu ser det bättre ut. Jag vet inte hur länge jag blir kvar här på avdelningen. Kanske till februari.

Min kropp är stor och tjock. Multireaktion. Så blir alla tjocka för en ögonblickssekund. Befrielsen.

Min kropp är stor och tjock. Jag väger 157 kg. Är 173 cm lång. Jag är extremt fet enligt alla mått. Jag vill gå ner och väga 80 kg. Blir glad om jag kommer ner till 120. Jag ska kämpa. Allt på min kropp hänger. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag vill vara lättare och må bra. De har bytt ut litium mot stesolid och sån annan spruta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.