söndag 26 januari 2014

Solitude

Jag är hos pappa och tvättar för jag hade glömt att boka tvättstugan och det fanns först ledig tvättid på onsdag. Jag blir fort så ofräsch för att jag svettas medicin så jag måste byta kläder ofta.


Så fort man kommer in till stan så slås man av hur mycket folk det är överallt. Ute i förorten är det lite lugnare. Men här i stan herre min ge. Alla bara travar på fort fram. Man känner att man måste akta sig så att man inte blir nedtrampad. Jag saknar inte stan. Jag kan sakna pappas lägenhet men inte mer än så att det var trivsamt i den. Men jag trivs bra i min lägenhet också. Faktiskt.


Alla bloggar jag läser har alla respektive. Har inte du nån pojkvän? En bojkvän? Nej. Säger jag. No comments. kanske passar bättre. Jag letar inte direkt och av avreggat mig från dejtingsida. Jag vill må bra först innan jag träffar nån. Han krigaren som plundrade mig í våras det var ju kul att nån ville vara med mig men jag fick ju betala ett pris för det. Nej kärlek kostar inte. Undrar när man får uppleva det? Kanske nån gång.


Jag är annars ganska mycket för mig själv faktiskt. Jag borde göra lite fler saker med andra.

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller en partner, självvalt i mångt och mycket men jag har å andra sidan ingen aning om ifall någon skulle vilja ha mig för jag försöker inte, letar inte. Vill inte heller. Någon enstaka gång känner jag mig ensam, men det är kanske ett par gånger om året och inte mer. Överlag trivs jag bäst själv. Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.