söndag 22 maj 2011

LOL

Tittar på gamla fotografier då allting var annorlunda. Allt förändras hela tiden. Inget ögonblick är detsamma utan allt färdas med strömmen och förbyts och blir något annat. Om 5 år kommer jag att se på foton från nu och tyckas att jag såg så pigg och fräsch ut.

Jag har köpt en green screen till min fotostudio. Då blir det åka av! Haha coolt att kunna ändra bakgrunden i fotoshop. Sen får vi se om jag köper Nikon D 700. Den kostar 20 K. Fan jag sitter för mycket i Flashbacks chat för jag börjar prata så som man pratar där. Folk frågar hela tiden: "Tar du den i tvåan?" Man ba men dö! Jag skulle aldrig vilja träffa flashbacksmänniskorna på riktigt men det är roligt att sitta och trolla lite.
Igår åt jag tyvärr alldeles för mycket men maten för god så det var svårt att motstå.

Det är fint väder idag så man kanske skulle gå ut och promenera lite.

När jag tänker efter så var det länge sedan jag träffade någon som jag kände något för på riktigt. Det blir liksom aldrig något. Man önskar ju att den där känslan kunde uppstå som är så sällsynt och ljuv och då allt bara är helt perfekt.

1 kommentar:

  1. De är ju inte kloka på Flashback, hoppa in på Familjeliv eller nåt annat vettigare istället. :-) Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.