fredag 27 maj 2011

En till meningslös lista

Lånat av Fatshionista 
Namn: Bea
Piercingar: Nej.Jag hade en piercing i bröstvårtan när jag var 15 men jag har tagit bort den. 
Tatueringar: Nej, men kanske att jag tatuerar något på överarmen i framtiden. 
Längd: 171,5 centimeter.
Skostorlek:42. Jag hade 41 förut men fötterna tycks ha växt. 
Hårfärg:Brun, jag tänkte dock göra slingor.  
Fräknar: Nej.  
Motto: Har inget just nu. 
Kär? Nope.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i Los Angeles. 
Tycker du att du är attraktiv? Oftast inte. 
Vilket schampo använder du? Något dyrt återfuktande som jag köpte hos en frisör. 
Vilken parfym använder du? Coco Chanel mademoiselle
Vad är du rädd för? Att bli sjuk
Gillar du att tvätta? Det är skittråkigt. 
Gillar du berg- och dalbanor? Ja vars. 
Senaste…
Filmen du hyrde? Welcome to the Rileys
Filmen du köpte? Köplust
Låten du hörde: Advertising space av Robbie Williams
Albumet du laddade ner? Bricks are heavy- L7 
Personen du ringde? Anita
Personen som ringde dig? Anita
TV-program du såg? CSI 
Person du tänkte på? En kille. 

Favorit…
Låt:Sudehead av Morrissey
Sak att göra: Vara kreativ, fixa fester och fotografera och sånt. 
Sport: Boxning
Dryck: Mineralvatten   
Kläder: Svarta kläder
Film: Mulholland Drive för det är så mystisk stämning i hela filmen och skönt tempo. 
Bil:Vet inte en porsche kanske. 
Serie: Csi

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?ja men det var onödigt. 
Gråtit över en flicka? Nej. 
Ljugit för någon? Ja jag ljuger ganska ofta. 
Varit i slagsmål? Nej. 
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Massor med gånger. Tyvärr många äckliga killar.  

Antal…
Gånger du varit kär? Tror inte jag varit det på riktigt. Bara besatt. 
Gånger ditt hjärta brustit? 0
Hjärtan brustet på grund av dig? Tror jag inte har hänt. 
Tjejer du kysst? Ett par stycken. 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Sporadiskt på facebook
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nej jag tror inte jag varit med i tidningen. 

Senaste…
Boken du läste? "Skam" av Karin Alvtegen
Personen du fick e-mail av? Ett veckobrev från Sourze.
Personen du fick brev av? Tandläkaren, en räkning på 5000 kr. Yay. 
Personen du fick sms av? Anita
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I söndags
Saken du köpte? Två sprängfyllda kassar mat från Ica. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.