tisdag 31 maj 2011

Som en boll rullar jag tillbaks till dig

Jag  har förlorat glädjen över att blogga. Det blir mest lite spridda noteringar och reklam. Jag ska skärpa mig. Jag lovar!Idag gick jag faktiskt en morgonpromenad men det var inte frivilligt. Jag var tvungen att lämna tillbaka några nycklar. Men  ändå det var väl bra!

Nu ska jag gå till systemet och köpa bag in box till festen. Är medveten om att jag  har sagt att jag är emot gastric bypass operationer men nu funderar jag faktiskt på att göra en ändå. Jag har bokat tid på vårdcentralen så att jag kan prata om detta med en läkare. Vi får se vad hon säger. Jag vet att det är ett stort ingrepp men jag är bredd att stå för konsekvenserna.

1 kommentar:

  1. Jag vet två som gjort GP-operation och båda är jättenöjda, men som du säger får det ju konsekvenser. Är man villig att ta dem så är det ju helt ok. Kolla bara så att det inte finns risk att du ändå blir överviktig pga medicinerna, för då har du ju gjort operationen för ingenting liksom.
    Jag köpte vin till Lotta Tengroth i förra veckan som tack för att hon matade min katt i helgen, jag vet ingenting om viner så killen på Bolaget fick välja.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.