tisdag 24 maj 2011

Olikaboli

Jag ska registrera en enskild firma. Tänkte komma igång med plåtningen och ta bilder åt företag och dylikt samt först och främst privatpersoner. Man ska få 200 bilder på fil och ett par papperskopior för tusen spänn. Det tycker jag låter som en bra deal. Mitt företag ska heta Solbea Productions.Fint va!

Har slappat hela helgen och Miss Pistol var här. Hon kollade på tv i timmar för hon har ingen egen tv att kolla på.

Ska till plugget. Är försenad. Satt och letade efter en kille som inte finns på nätet igår. Typiskt mig. Det var det här killen i drömmen "Why are you so sad". Om jag bara visste vad han hette.

1 kommentar:

  1. Det låter bra, nåt att ha vid sidan av liksom som du kan göra när du orkar. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.