onsdag 18 maj 2011

Tired and lonely

Jag är trött igen som vanligt. Jag tänkte att jag skulle göra om bloggen lite med fina bilder och så men just nu orkar jag bara inte. Jag vet inte varför jag är så jäkla trött men jag har absolut ingen energi whatsoever. 
Ja, det blir nog bättre när jag ändrar kosten och så och börjar träna. Jag drömde att jag hade en pojkvän. Han jobbade som polis i drömmen och jag var orolig för att han skulle bli dödad på jobbet. Det var en fin dröm. Han hade mellanblont hår och blå ögon och var jättesnygg. Jag lever i en drömvärld där allt är perfekt! 

Ja idag ska jag jobba och så ska jag hämta medicinen. Kanske fota lite också. Jag hittade drömkameran på nätet men den kostar liksom 20 000 kr. Fast den ska vara superbra. 

1 kommentar:

  1. Jag fick låna en systemkamera light av Lotta Tengroth som du känner, det är super att ha en åtminstone vettig kamera att plåta med. Jag är ju strikt amatör och behöver inget bättre. Tar mest bilder på naturen och mina djur.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.