måndag 30 maj 2011

Stålar!

Snart kommer pengarna och så ska jag köpa en vindmaskin till min fotostudio samt körlektioner och betala min resa till Kalabrien som går av stapeln i augusti. Wiii. Gud vad ni måste tycka att jag är materialistisk för jag bara köper saker hela tiden men då får ni väl tycka det. 

Det var en svart kille som raggade på mig på bussen. Det känns som med risk för att låta rasistiskt att det är ganska vanligt förekommande att svarta män raggar på tjejer offentligt. Det är väl en kulturfråga. Jag var inte intresserad och försökte låtsas som jag höll på med något viktigt med min iphone men han bara prata på och frågade saker och jag bar svarade enstavigt. Han hade rastaflätor och såg ut som en langare jag pratade med på krogen en gång och som ville bjuda mig på kola men jag var full och bara sjöng "don't you ever sneeze on my cocaine again." Nej men om jag ska vara riktigt ärlig så provade jag lite men jag kände inget. Jag är jäkligt oemottaglig för droger jag känner aldrig något. Jo jag har känt när jag har tagit amfetamin men det var liksom inget kul så jag håller mig till alkohol och lustgas. Knarka inte barn! Det är dyrt och farligt. 


1 kommentar:

  1. Man ska göra som man vill med sina pengar, och andra kan hålla käften. :-) Gör som DU vill.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.