söndag 29 maj 2011

Sköna söndag

Jag måste komma igång med uppsatsen nu om jag ska hinna inlämna den i tid. Gud, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om men det blir något som har med stumfilm att göra. Kanske ska jag skriva om dokumentärer. Det är intressant tycker jag.

Jag råkade låsa in mina nycklar på jobbet. Som tur var var Linda hemma med en extranyckel.

Jag är sjukt uttråkad och jag vill att något spännande ska hända snart. Men kommer det att göra det. Det är inte så troligt men jag ska väl inte vara så negativ.

Måste städa upp i min garderob också. Kan ni som läser inte skriva en hälsning? Det vore kul

1 kommentar:

  1. Jag brukar ju skriva, när jag är inne och läser. Nu har jag varit borta några dagar, är i Avesta och hälsar på familjen och hämtar hem en kattunge också. Hon ska heta Merry.
    Jag har haft en jobbig nerperiod men jag blev liksom kastad ur den här i Avesta med en massa saker att göra. BRA, för jag behöver inte mer nertid.
    Kram på dig, lycka till med uppsatsen.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.