lördag 21 maj 2011

Tjolahopp!

Min pappa ska en en liten releasefest ikväll för sin nya bok "tystnaden sjunger själv. Den handlar om hans pappa och min farfars diktgärning. Bertil min farfar var egentligen konstnär men han skrev också. Jag ska läsa den boken vid tillfälle. Det kommer bjudas på paj, lax och sallader och massa gottigottgott men jag ska försöka äta så lite som möjligt.

Jag drömde att jag var klädd i sexiga underkläder. Såna här stayups som var trasiga. Tänk om man är så smal att man kan ha det.

Förlåt att det blir lite fattigt i bloggen men jag kommer inte på något riktigt roligt att skriva för det händer helt enkelt inte så mycket lajbans i mitt liv.

    Här kommer en bild från när jag var 18 och vägde 68 kg. Så vill jag se ut igen. Jag är tjejen i svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.