torsdag 19 maj 2011

Bigmama

Jag gick till viktväktarna idag och vägde in mig på 126,8 kg. Det är illa. Miss Pistol och hennes mamma var med också så vi kan peppa varandra i viktminskningen. Min målvikt blir 68 kg. Det är lagom till min längd. Jag är nöjd om jag väger 68 kg. Då skulle allt vara jättebra. Jag skulle sväva fram och alla skulle tycka att jag hade blivit så snygg. Nej, men man går ju ner i vikt för sin egen skull men ändå. Det kommer ju vara lättare att träffa killar så är det bara. Det finns ju en liten skara som gillar tjockisar men jag vill inte ha en fat admirerer.

Berättade om idén till din här festen men alla var såhär supernegativa och trodde att jag skulle gå back. jag vill hyra Kägelbanan men bara östra salongon kostar 25 k. Jaja men det kan ju bli väldigt trevligt också.

Luktar fan illa. Måste tvätta mig.

1 kommentar:

  1. Ta det lite i taget med viktminskningen, ha delmål. :-) Jag behöver ner 15, ligger på 80 nu.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.