fredag 27 maj 2011

Brakfesten

Jag är grymt trött som vanligt och mätt. Jag hade brakfest hos mig själv med mig själv. Jag och massa korv och glass. Not good! Jag köpte en snygg träningsväska och nu gäller det bara att börja träna också. Jag tänkte köra spinning imorgon.

När jag hade fyllt i den här meningslösa listan så blev jag lite tankfull. Jag tänkte på att jag har alltid har och alltid har haft extremt otur i kärlek och jag undrar egentligen hur det kommer sig. Jag menar vad är det för fel på mig? Jo, jag är ju tjock men jag har inte alltid varit det. Det måste vara något annat eller så är det inte det. Jag har väl helt enkelt inte varit på rätt plats vid rätt tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.