fredag 20 maj 2011

Oh la la

Vill åka på festivalen Burning Man i Usa. Men jag har ju inget körkort än så jag kanske får åka nästa år. Då när jag har gått ner lite i vikt också. Så att man är snygg i öknen. Haha!

Jag var i skolan idag och såg ett gäng stumfilmer från Mexico. Det var intressant att se. Vi ska hålla ett litet föredrag nästa vecka. Måste läsa på lite tills dess. Jag har fortfarande inte läst något alls. 
Jag mår bra annars. Det rullar på som vanligt allting. Jag minns knappt något från tiden då jag mådde dåligt och tur är väl det.


1 kommentar:

  1. Det blir så, man minns inte när man varit skitdålig. Jag var så nere för några år sen (ganska många) och jag minns inte så mycket därifrån heller. Som du säger, tur är väl det.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.