torsdag 1 november 2012

Wow!FTW!

Jag har en stor utmaning ahead of me nästa höst ska jag börja läsa Masterprogrammet i Filmvetenskap och på engelska. Kolla in utbildningen här

Jag behöver dock fräscha upp min engelska. Jag är väl helt okej på engelska, inte bra men ok. Vet ni nåt bra knep för att bli duktig snabbt. Jag tror jag måste göra TOFL testet eller kanske inte behövs för jag har ju läst engelska B på gymnasiet. Min dröm är att bli så bra på engelska att jag får vara utbytesstudent och läsa på universitet i Californien. Kommentera gärna med tips på bra böcker osv. Jag har läshuvud och är bra på att tänka abstrakt. Jag tror att jag skulle kunna bli mycket bildad efter ett par års studier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.