fredag 9 november 2012

What did you expect?

Visst får jag uppskattning på nätdejting sidorna. Men de flesta är ju väldigt sexinriktade. Så är det ja och flertalet svarar på frågan : "Did you join this site to find people to have sex with?"-"Yes." Duh. What did you expect?  liksom som Uma Thurman säger i en reklam för en bubblig dryck som driver med den ständiga anspelan på sex i reklam och media. 

Den senaste stjärnan är en mycket ung kille som var rätt söt på bilderna. Men han är alldeles för ung för mig.
Den är mer en trevlig fantasi än att jag ska träffa honom i verkligheten. Han är över 18 i alla fall. Närmare bestämt 20 år precis. Jag skulle inte kunna var hans mamma före då skulle jag bli på smällen redan när jag var 11. Det låter ju lite osannolikt. Men 12 års ålderskillnad är rätt mycket ändå. 20 åriga killar är ju i regel rätt omogna. Men han verkar ganska så samlad ändå. Han dricker och röker inte och knarkar absolut inte och det är ju bra. Men jag vet inte vi kan ju gå och fika och se om det finns en spark emellan oss. Han sa att han var rätt blyg och tystlåten, jag är inte så alls. Men jag vet inte det kanske blir helt total fel när vi möts men då får det väl bli det då. Jag kanske börjar med att råka krama ihjäl honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.