fredag 8 mars 2013

Vår och Voxra

Varje år så här års så blir jag lite deppig så nu ska jag äta voxra ett tag framöver. Litium var ner i 0.53 bara så jag får vara försiktig med voxran att den inte slår över och gör mig galen igen. Jag vill inte tro att jag blir fjärrstyrd och tro att jag avslöjar maktstrukturer att jag har hybris. Det var iofs jävligt roligt på sitt lilla sjuka vis. Men det tar mycket på krafterna. Jag fick många syner under min senaste resa till insanity. Jag såg flera personer som jag aldrig träffat på riktigt. Det var undantagsvis män faktiskt. Jag försökte förföra en av den men han var som ett hologram så det gick inte att komma nära. Undrar varför hjärnan spelar en såna spratt?

Kommer alltid att vara lite galen. Alla är ju galna. T om vår starsminister Fredrik Reinfeldt har knäppa fantasier ibland det är jag helt övertygad om.Asså jag påstår inte att han är psykiskt sjuk. Men han svävar säkert iväg i tanken mer en än gång om dagen på jobbet och privat. Det gör alla med ett intellekt. Så det så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.