torsdag 28 mars 2013

Tråkmåns

Han är lite tråkig den här killen jag träffade i fredags ute. Han säger nej till allt jag föreslår och är negativ. Han säger at han måste jobba. Visst jag är verkligen inte dum i huvet så jag fattar att han inte är så into me. Men ändå och sen det är med att han gillar små tjejer det ger ju lite pedofilvibbar och det är inte cool. Men det jag gillar är att han är intellektuell till skillnad från föregående töntar jag träffat som bara läst en bok i sitt liv typ. Inte för att jag läser så ögonen blöder men jag menar jag är ju inte helt obildad. Jag känner att jag söker anledningar när jag tar kontakt med honom. Det känns liksom inte naturligt. För säger jag: "Ska vi hänga?" Så säger han bara nej. Nä jag vill träffa nån som gillar mig. Inte nån som bara kommer med undanflykter hela tiden.

1 kommentar:

  1. Men är det småtjejer eller små tjejer? Det är ju en milsvid skillnad mellan de två tycker jag - småtjejer är INTE ok, små tjejer kan ju vara yppiga och välformade de också.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.