lördag 30 mars 2013

Last night

Vi var ute igår jag och Dimple. Han får heta Dimple eftersom han har en grop i hakan. Vi var på Marie Laveau. Det var trevlig men sen kom det nåt äckel och tog mig på häcken och jag var på vippen att hälla en öl på fanskapet. Hade jag gjort det hade jag ju åkt ut med huvudet före så jag besinnade mig. Tycker alla killar en gång borde klä ut sig i en femmesuit med tits and ass och gå ut på krogen och känna hur mycket skit man får ta. Asså det är verkligen kränkande. Jag tänker inte sänka kraven och gå ut med ett äckel som inte rsepekterar mig. Dimple sa att jag borde sagt till vakten men jag vet inte jag gjorde inte det. På klubben var det en som klottrade på väggen och blev utslängd. Ja det var det enda spännande som hände.

Kvällen var väl helt okej det var inte superroligt. Dimple och jag gick på efterfest en stenkast från stället men den var helt avslagen. Vi käkade godis ja riktigt godis ingen omskrivning för nåt annat. Vi är kompisar with no strings attached. Det känns bra faktiskt. Kul att ha en killkompis som har så många bra sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.