tisdag 16 april 2013

Vänner genom blogg

Vet ni vad jag har fått ett par vänner genom att blogga. Först var det Sara som jag kom i kontakt med när jag bloggade på Su's portal. Hon skrev om sorgen efter sin döda pojkvän och jag skrev om typ samma som jag skriver nu, Allmänt skitsnack mao. Sen var det Linna som rekommenderade mig på sin blogg fast vi umgås inte direkt men det känns lite som jag känner henne för jag har läst hennes blogg så länge. Jag kom på idén att annonsera efter en livsstilscoach och då hörde Elin av sig så nu har vi setts lite med jämna mellanrum. Så visst kommer det nåt gott ur bloggen. Nu ska Jenny som kommenterar här titt som tätt gå på bio med mig och det ska bli alla tiders. Har inte träffat några killar genom bloggen. Tror inte så många killar läser men du kan ju alltid slänga iväg ett mail om du tycker jag verkar nåt att hänga i julgran. beatrice.wahlberg@gmail.com. Nä ja skojar men man kan ju ta en kaffe det gäller tjejer som vill snacka också. Var inte blyga.

2 kommentarer:

  1. http://fitnessfoodlife.blogg.se/ tycker du ska kolla in denna blogg, du kanske inspireras ;)

    Du måste nog kolla från början, så förstår du nog :)

    KRam!!

    SvaraRadera
  2. Vi ses på söndag Bea! :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.