måndag 15 april 2013

Skunk

Nu har det gått drygt en vecka sedan jag skaffade Skunk. Det är liksom så opretentiöst. Alla skriver precis vad de känner, En tjej skrev en text om när hon nästan blev våldtagen men lyckades snacka ur sig situationen genom att berätta hur hon upplevde situationen det är tydligen bra att sätta ord på känslorna och förmedla det till förövaren. När vi är inne på det ämnet så vill en kompis till mig börja sälja telefonsex och jag bara men Gud det kan du inte göra. Egentligen är väl kanske inte det så farligt men det öppnar ju upp acceptansen och sen kanske man tycker att man kan sälja sex på riktigt. Hon sa att hon hade givit gratis sex till folk så mycket genom åren och att hon lika gärna kunde ta betalt för det. Men ursäkta mig men det är väl en jävla skillnad att knulla runt och fnaska? Hororna är psykopaternas favoritoffer nummer 1 och att man är delaktig i en brottslig gärning för de som köper kan ju riskera fängelsestraff. Nu ska inte jag vara nån moraltant hon är ju vuxen och får göra som hon vill. Men jag kommer bli väldigt concerned om hon börjar prostituera sig.

På skunk finns det såna grupper när man kan säga vad man gillar och inte gillar. Det finns en grupp som heter värdelös fest och då är det bilder från konstiga fester. En annan som heter otäcka uttryck där man diskuterar jobbiga saker som folk säger. Som nu ska vi se vad som händer och fötter. Folk är dock lite svårflirtade när man skriver pm till de. En bet ifrån och sa jag har fru och barn. Man bara take it easy jag friade inte direkt. Gå in och regga dig på skunk.cc. Jag heter Conundrum.

2 kommentarer:

  1. Alltså jag ÄLSKAR skunk! Ni kan lägga till mig också jag heter lenagerner.

    SvaraRadera
  2. Jag har nog med FB, Skype och hundforumet, fler sociala medier blir det inte för mig. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.