tisdag 9 april 2013

Inatt

"Some folks like water and some folks like wine. I like the taste of straight strychnine."
The Sonics

I natt drömde jag att jag var tillsammans med en kille som var fantastisk men så skulle han avslöja sin mörka hemlighet och då var det att ha tände sexuellt på barn. Usch vilken ångest jag fick i drömmen. Hoppas den inte slår in i verkligheten. Gud man skulle kunna göra en kortfilm på det temat.

Jag har hittat mitt drömschampoo. Det heter Sebastian Hydre. Jag hittade det nere på frisören där jag bor. De har nån Brasilian wax salong där också för folk brukar ringa på min porttele och fråga var dom ska gå.

Känner mig trött och slut. Har ju gått upp ett par kilon också och det känns. Måste gå ner i vikt. Det har jag sagt tusentals gånger nu. Men nu är det allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.