torsdag 25 april 2013

Master

Ska söka masterprogrammet i filmvetenskap. Hoppas jag kommer in. Undrar var detta slutar?
 I min klass är de flesta män. Jag kommer antagligen att opponera mot en kille. Det spelar väl iofs ingen roll men jag tycker gillar är mindre rädda för att ge kritik. Jag kommer inte vara personlig i min uppsats. Jag läste en uppsats då en kille gnällde över att han var så bakis. Tycker man får vara lite seriös när det kommer till uppsatser. Personlig kan man vara i bloggar.

Folk säger ofta till mig att jag är så smart. Det kanske jag är man jag gör ofta dumma grejer. Jag  skulle nog inte våga göra Mensas test. Skulle nog få lågt på det när jag har svårt att kocentrera mig om det är press på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.