söndag 7 april 2013

Fezt!

Fest igår i en röd stuga mitt i stan. Värden fick en låda med teatersmink av mig för han gillar att spöka ut sig. Jag hade en pava rött med mig och bjöd en kille som visade sig vara son till en bekant till mig. Sist jag såg honom lekte han i parken och var en lintott med blonda lockar. Man börjar bli till åren.  Var mycket ängsliga konstnärer där som är lite oroliga att inte vara coola nog. Men det är roliga. De käkade jello som var gjord på läkarsprit och en tjejs lilla hund råkade få i sig lite också och då blev det kabalalik. Hunden blev lite loj men jag tror han klarade sig. Folk dansade i köket till dålig eurodisco. De rökte ute på gården och jag åt chips. Sen gick jag hem och slog följe med en tjej och vi diskuterade dåliga dejter. Hon hade varit på dejt med en advokat som verkade hur gullig som helst först men som i verkligheten var svinodräglig och dryg. Jag var en gång på dejt med en som framställde sig själv som superintressant men som var tråkigare än när klockorna stannar när vi möttes.  Så nätet är en bedräglig historia. Jag har blivit medlemn på återuppstådda  Skunk. Heter Conundrum därr som är mitt favoritord på engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.