fredag 19 april 2013

Sen starten!

Sen jag började blogga 2006 har jag:
Fått sparken från två jobb.
Blivit utförsäkrad
Pluggat
Gått upp mycket upp och ner i vikt mest upp.
Provat att bo i studentlya
Varit inlagd på hispan.
Varit med och spelat i en teaterpjäs
Gjort av med en stor summa pengar på kort tid.
Spelat in en kortfilm
Skrivit tusentals blogg inlägg
Supit så mycket en kväll att jag inte mindes nåt dan efter
Träffat killar men inget seriöst
Haft en legendarisk 30 års fest som alla pratade om långt efter.
Förlorat vänner och fått nya
Ätit litium
Gjort bort mig
Hjälpt nödutsatta
Gjort folk förbannade
Gjort folk glada
Jobbat på tv
Jobbat på ålderdomshem och hemtjänst
Slutat röka
Börja röka
Sett hundratals filmer
Rest
Nära göra en gastric bypass
Jagat killar
Haft killar efter mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.