måndag 22 april 2013

Uppsats

I morse så stapplade jag iväg till skolan. Jag hade ångest för jag var så jävla dåligt förberedd. Läraren bara: Let's take this in alphabetic order och jag ba puh. Mitt efternamn börjar ju på W. En man där han hade verkligen utformat sin arbetsplan minutiöst om produktplacering började och jag bara hoppas inte alla är så är bra för då kommer ju mitt framstå som uruselt. Men det löpte på bra. En del hade lite problem med engelskan och bara bad om ursäkt för att det inte behärskade språket. Och en del hade jätteluddiga problemföreställningar. Så näst sist var det jag. Jag fick jättemycket feed back och han gubben som var först sa spontant att han tyckte mitt skulle bli jättekul att läsa. Jag ska nu skriva om Män som hatar kvinnor kontra The girl with the dragon tatoo och fokusera på hur kvinnobilden ändras från original svensk film till Hollywood.Det blir att hårdplugga nu. sitta och gräva i arkiven. Men det ska bli mysigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.