lördag 6 april 2013

Natta

Vi delade på en flaska vin jag kompis. Sent på natta. Tror klockan var halv tre på morgonen då vi gick till Under Bron. Det var knökfullt med folk och svettigt. Vi gick till baren och köpte mer vin. alla dansade. Det var extas. Alla var glada. Såklart kom polisen. Jag vet inte var det var ute efter nån stackare som hade torskat kanske. Min kompis dansade för allt vad tygen höll och jag diggade lite. Pratade med en massa olika. Sen gick jag hem och höll på att paja min dator i fyllan och villan. Mden det löste sig fick köpa ett tillbehöver till strömkabeln. Det var ju bra för jag har inlämning på arbetsplanen på måndag.

Nu är jag så trött. Längtar efter sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.