lördag 20 april 2013

Baby

Linda min syster är gravid. Hon är i vecka 24. De vet inte om det blir en pojke eller flicka. Jag är så nyfiken av mig så jag hade nog tagit reda på kön. Linda och hennes sambo har varit ett par i ett par år.De träffades via vänner. Är så glad för hennes skull. Hon har ju alltid drömt om en egen familj.

Den dag jag är redo för att bilda familj kommer. Har aldrig drömt om det vvv livet. Villa, Volvo och vovve men jag vill ju gärna träffa någon att inleda en relation med. Vill gärna bo i en storstad. Är inget för liv på landet eller småstadsliv.

Jag gjorde en liten undersökning om var mina vänner har träffat sina respektive och det fanns ingen gemensam nämnare. K träffade sin kille på jobbet, andra k träffade sin fru också genom jobbet. P träffade sin genom gemensamma vänner och x träffade sin kille på krogen. X pappa träffade sin fru genom en bilannons på Blocket. J träffade sin genom vänner också. Lindas kompis T träffade sin man genom nätet och nu har de flera barn. Min kusin V träffade sin man på afterwork och min andra kusin E träffade sin man när han gjorde sin praktik som kiropraktor och hon kom och hade ont i ryggen. Mamma och pappa träffades på en fest. Det gick hem ihop första kvällen och var gifta i 24 år fram till mammas död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.