torsdag 4 april 2013

Dopp i grytan

Haha jag låg med en granne! Nä jag överdriver. Han bodde några gator bort men ändå. Träffades på nätet. Det var verkligen vaniljsex, inte piskor och kedjor. Inte för att jag är ett fan av BDSM men man vill ju ha lite mer action. A little less conversation and a little more action please! Nu kommer vårkänslorna. Jag har pratat med en kille från Australien också. Jag får se hur det blir med det. Asså han ser nästan lite för bra ut på bilderna. Han kanske är ett troll. Man får vara försiktig. Läste om en stackars bög som använt den här tjänsten Grindr. Då skulle en kille komma hem till honom men istället när han öppnade dören så stod där två maskerade män som slog ner honom och rånade honom på allt. Det vill man ju verkligen inte vara med om. Så träffas alltid ute nånstans och meddela en vän var du ska. Samt använd kondom vilket jag inte gjorde idag. Det gick så snabbt och plötsligt kom jag på och då var det för sent. Så nu måste jag kolla mig! Undrar vad inkubationstiden är för klamydia? Äh det går nog att kolla på nätet.

 Det var så länge sen jag hade sex och jag märkte att mitt fett verkligen var i vägen. Asså det gick ju (intresseklubben antecknar) men man kunde inte göra så många ställningar. Just det jag kanske inte får göra gastric bypass. Jag tror de tycker att jag är för ambivalent. För jag har ångrat mig så många ggr. Så jag får prova nåt annat. Ner i vikt måste jag ju hur som helst. Av en uppsjö anledningar. Främst för att jag ska må bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.