fredag 19 april 2013

Modig

Dricker rysk öl på Filmhuset! Fortfarande lite skakad av den här förtalshistorien. Men inget mer om det nu. Vi vänder blad som Kungen sa. Jag har bokat biljett till en tjeckisk dockfilm Little Otik. Om ett par som adopterar en stubbe. Ölen kostar bara 25 spänn så jag lär väl fyllna till. Första gången i min blogghistoria som jag raderar ett inlägg på en annans begäran. Men om man ska vara krass så hjälper ju inte det för det finns ju kvar i cyberrymden vare sig jag vill eller inte. Alltså jag vet att jag skriver lite rått och ärligt om saker andra bara skulle drömma att ens tänka. Men jag tror det både gagnar mig och ligger mig i fatet. Min roman kanske blir en storsäljare översatt till 20 språk! Men jag lär ju få en del fiender på kuppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.