måndag 1 april 2013

Hey play girl

En kille skrev till mig på facebook. Meddelandet hamnade i en skräpmapp så jag upptäckte det först nu två månader senare. Jag vet inte tydligen så hade vi nästan legat med varandra för 4 år sen men det minns jag knappt. Han var ute efter att fullborda det hela. Men jag vet inte. Jag har ju blivit så tjock så det är svårt att ha sex. Ja jag vet inte.

Det går reklam på tv för Biggest Loser och då är de tre deltagare som säger att de aldrig haft nån och att de vill kunna älska sig själva. Jag känner igen mig så mycket. Jag har väl haft nån men inte på riktigt. Jag tror att man inte ska gå ner i vikt och tro att det där med att älska sig själv kommer gå lättare utan att man jobbar med sig själv så kommer vikten rasa av som en sideeffect.

Fast det är ju inte så lätt men man kan börja med att inte tänka massa dåliga tankar om sig själv. Som att man är fet och misslyckad som jag brukar tänka. Sen måste man göra något åt problemet. Gå ut och röra på sig och dra ner på maten. Annars så går det ju inte.

Jag får se om jag träffar den killen. Ja det är ju verkligen att sänka sina krav det att ta det som bjuds. Haha jag har många gånger avvisat folk och ångrat mig. Som när det var en hemlig beundrare som ringde.

1 kommentar:

  1. Jag tror på det här;
    http://fatshionistas.se/vikt-och-sjalvkansla-hanger-inte-ihop-biggest-loser/
    Själv är jag dock inte där än.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.