torsdag 25 april 2013

Lur

Jag hoppas att detta når dig i tid, jag gjorde en resa till Edinburgh, Storbritannien och min handväska blev stulen med mitt internationella pass och mina kreditkort inuti. Ambassaden är villiga att hjälpa mig att ta ett flyg utan mitt pass, jag behöver bara betala för biljetten och hotellräkningarna. Till min förfäran kan jag inte få tillgång till mina fonder utan mitt kreditkort och kontakt med min bank, men de behöver mer tid för att kunna ge mig ett nytt kort. I den här olyckliga situationen tänkte jag fråga om ett avlöningsdagslån som jag kan betala tillbaka så fort som du kommer tillbaka. Jag behöver verkligen vara med på nästa flyg. Jag kan skicka detaljerna för hur fonderna kan skickas till mig.
Jag ser fram emot ditt svar,
Mvh


Fick detta mailet i morse. Grejen är att jag tror att jag vet vem som skickat. Men min teori är att de kapat hennes email. Jag ska kontakta henne på facebook och fråga. Varför skulle hon skicka till en person hon kanppt känner. Lite osannolikt. Sen brukar ambassaden ofta vara rätt schyssta och låna ut pemngar om sånt här inträffar. Jag anar ugglor i tha mosse.

1 kommentar:

  1. Kolla den här länken så förstår du vad det är:
    http://www.svenskamagasinet.nu/shortnews.7877.html

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.