torsdag 18 april 2013

Smurf

Pappa har kommit med pikar om att jag skriver alldeles för öppenhjärtigt på bloggen. Egentligen så borde föräldrar inte läsa sina barns bloggar. För det är alltid nåt de upprörs över, "Hur kunde du göra av med 700 spänn på krogen?" eller vem var det som gjorde si och så? Nyfiken i en fucking jävla strut. Pappa skulle ju aldrig skriva om nån han hade haft sex med i sin blogg. Haha ja den dagen han gör det då blir jag inte förvånad om grisar lärt sig klättra i träd.

Igår åkte jag hem till ett ragg på nätet. Han var väl kanske inte den snyggaste smurfen i svampen. Men jag gillade hans personlighet lite butter och tvär och man fick lite motstånd när man pratade. Nu måste jag censurera lite men den som är intresserad kan läsa min skunkdagbok,

Jag åkte hem sen, Tog taxi genom ett tomt Stockholm. Susade förbi Humlegården som var helt folktom och öde. Upplyst endast av gatlyktor. Tänkte att jag ändå är nöjd med min lott i livet.

Hittade en bok i min bokhylla som jag fick av tant Ruth. Den heter "Victoria-kronprinsessa av Sverige." Från 1995. Då var hon 18 bast. Det är massa idyllbilder på henne, Madde och Carl Philip och sen när hon blev allt äldre så lite bilder på när hon och hennes polare umgås. Man skulle ju vilja se bootydance på bardiskar och shotsbrickor men man får nöja sig med utflykter i det gröna med revbensspjäll  och festis. Man bara kom igen tjejen är 17 bast verkligen löjligt spel för gallerierna.

1 kommentar:

  1. Nu får pappan ursäkta, men det är ju inte hans business eller problem om du gör det. Jag kan förstå om han inte vill att du skriver utlämnande om just honom, men i övrigt är det verkligen ditt beslut. Gör som du själv vill Bea, du är vuxen och bestämmer själv. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.