torsdag 11 april 2013

Guys

"I want to live like common people,
I want to do whatever common people do,
I want to sleep with common people,
I want to sleep with common people,
like you."


Common People- Pulp

Igår så var det en kille som kontaktade mig på dejtingsiten Okcupid som jag är med i. Han var amerikan och sa att han bodde på Sheraton och frågade om jag ville ta en öl i hotellbaren men jag avböjde. Haha sen var det liksom nåt som inte stämde med honom. Hans bilder jag Holy Canolli! På ena bilden som var mer som ett porträtt av ansiktet så satt han över ett schackspel i glas och på andra bilden så höll han typ en kavaj över axeln som i en Ellos reklam. Nä Gud undrar vem fan jag hade mött om jag hade gått till baren. But I'm not that kind of girl. Oh Lord! Jga sökte på kav ajbilden och självklart var den stulen. Tur att man har huvudet på skaft.

Sen var det tänkt att jag skulle gå till Carmen och träffa en australiensare för en öl. Men han kontaktade mig och sa att han inte hittade. För att han inte kunde svenska. Man bar gimme a break. Klart fan man hittar med alla hjälpmedel som finns idag. Ja killar är inte alltid att lita på. När ska man träffa en decent snubbe?



Tog två öl själv och snackade med lite olika människor. Ja det var lill-lördag och trevligt.

1 kommentar:

  1. Fan vilka nötter det finns alltså. Stulna bilder och dåliga ursäkter. Som om inte alla i Sverige pratar hyfsad engelska? Puhlease. Trist Bea, kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.