tisdag 30 oktober 2018

Tuff

Har börjat äta en medicin som heter Betmiga.. Det är så att jag inte ska kissa på mig. Den funkar. Jag kan hålla mig nu. Skönt.

Jag var och såg en japansk film. De var jättebra. Pappa fyller 75  år på lördag- Då ska vi fira honom. . Det ser jag fram emot. Jag mår bra. Jag tycker jag löser problemen som jag har ganska så bra.

Jag tror att jag inte har direkt dålig självkänsla. Men jag kan alltid förbättra den. Jag bryr mig inte så mycket när folk är taskiga. Nät folk kallar mig slusk, monster och fläskberg- Jag försöker minnas när folk har sagt positiva saker istället. När de säger att jag är intelligent och begåvad.  Jag har inget jobb, ingen gen familj. Men jag har intressen. Många, många. Jag går ut på krogen själv. Går på bio själv. Går ut själv fast det 'är kolmörkt. Jag tror att jag är ganska modig och tuff.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.