måndag 15 oktober 2018

Feeder

Igår när jag var på en krog i Hökarängen så kom en man fram till mitt bord och sa att jag hade fin kropp. Fina bröst, ben och mage. Det kanske var en feeder. Jag ville inte prata med honom så jag svarade enstavigt på hans frågor om var jag bodde och sådär. Han trodde att jag bodde på ett gruppboende. Jag borde ha bett honom dra åt helvete. Jag kände mig tafsad på med hans ord. Det har hänt mig andra gånger att män varit närgångna och gett uttryck för att de uppskattar min feta kropp. Jag längtar till den gången jag är smal och jag slipper den sortens äckel. Jag kanske borde vara tacksam för det jag får. Men jag vill träffa en Bea admirerer inte en fat admirerer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.