fredag 12 oktober 2018

DVD

Jag har sovit lite dåligt de senaste nätterna. Jag har liksom inte somnat ordentligt utan legat och vridit mig. Jag har köpt en ny dvd spelare. Känns som jag är den enda i Sverige som använder dvd spelare eftersom alla streamar och har sig. Min gamla dvd spelare hade pajat. Jag har ju en massa dvd och tänkte låna några på filminstitutets bibliotek. Jag kollade på några kortfilmer som jag hade och så såg jag om Skyfall igen. Jag gillar inte Bondfilmer men Skyfall är jättebra.

Jag mår bättre nu. Jag är fattig, fet, psykiskt sjuk och sjukpensionär. Men jag har lärt mig att gilla läget. Något jag har mycket av är tid och det är en lyx att kunna göra sånt som andra inte hinner med. Det här med att vara fet håller jag på och ändra på när jag räknar kalorier. Fattig ja det känns det som jag alltid kommer att vara. Jag går aldrig ut på krogen och jag shoppar inte. När räkningarna är betalda går pengarna mest till mat. Ändå gav jag bort en tjuga till en medsyster i nöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.