tisdag 23 oktober 2018

Hälsan

Jag  har grava sömnsvårigheter, I natt sov jag inget alls knappt. Jag tror det är Abilify Har läkarmöte imorgon så då kan jag ta upp det. Jag har börjat min nya hälsosamma livsstil. Var och tränade igår. I och för sig bara en halvtimme på löpbandet men det är alltid något. Idag gick jag en liten promenad. Det var jobbigt och jag fick sitta ner två gånger. Jag lagade hälsotallrik till lunch. Det var nog max 600 kalorier. Det var varmrökt lax med brunt ris och en massa grönsaker och lite olivolja, balsamicovinäger och romsås till fisken. Jag blev mätt. Men ja blir lite uttråkad av att äta grönsaker. Tror det är en vanesak. Jag proppade ju i mig fett och socker förut. Tror jag har en annan tarmflora men det går att få bort den där sockersvampen eller vad de är som huserar i magen. Det går att bli av med sin fetma. Jag måste tro på det,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.