onsdag 11 mars 2020

permission

är hemma har permission till måndag. har frossat men vi stryker ett streck över det. ja ska äta middag sen. det blir raggmunk med fläsk kanske inte det nyttigaste, men det är bra mat, jag mår ganska bra men jag känner mig lite bevakad i hemmet. men om jag nu är det så är det för min egen skull,
jag gick till ett medium som kunde beskriva min mamma på pricken det var nog äkta eller så var hon jävligt bra på att läsa mig. hon sa också att jag är som en svamp och suger upp folks negativa energier. måste bara tillägga att jag inte känner mig förföljd när jag är ute, jag har ingen paranoia förutom jävlarna på tunnelbanan som gör dum dum ljud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.