söndag 8 mars 2020

ideal

Idag vaknade jag halv sex gick upp drack kaffe rökte softade. Hade mindre ångest. Mår mycket bättre! Åt frukost. Duschade. Vilade lite lyssnade på musik. Jag har lyssnat in mig på Beatrice Eli. Min namne, Det är en intressant ljudbild i hennes musik. måste köpa plattan. Missade melodifestivalen men hörde att the mamas vann. Hurra säger jag bara. Dom är proffssångare och de  svarta tjocka och kvinnor, Mer av sånt. Krossa det snäva vita idealet. Inte för det är något fel att vara vit och smal. Men media svämmas över av såna bilder. hur många cindy crawford helena christensen och kate moss har man väl sett nog av. Dom är medelålders nu och deras skönhet börjar falna.Det har hänt nåt andra kroppstyper kommer ju fram mer och mer. framförallt på sociala medier,

Jag gick till matdax och inhandlade mat ska laga tofu med grönsaker. Mina kläder höll på att ramla av. Gör mukbang på det runt middagstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.