måndag 9 mars 2020

Jag mår bra. Hipp hipp hurra

Har tagit mitt litium. Jag vaknade i morse vid sex kollade saldot på kontot och det var minus 69 kronor. Hade inget kaffe och inga cigg. Farsan swishade över en tusing, Stackars bortskämda snart 40 åring. Vad jag ska jag göra utan min rika pappa som dessutom också är sjuk. göra affärer. Tänka ut en bra affärside och satsa lagom till när jag fyller 41 eller skaffa ett vanligt kneg, jag kan ta vilket jobb som helst. Jag är inte så kräsen. Men ja skulle  vilja jobba hemifrån. Alla vill ju att det ska gå bra i livet men så händer hemskt. Man drabbas av cancer eller blir våldtagen eller är med om en bilolycka dottern eller sonen begår självmord, LIFE IS A BITCH AND THEN YOU DIE.

1 kommentar:

  1. Jag är inte rik, men riskerar att bli fattig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.